Look by Bipa - Beach

Hello,

The summer is closing in on us so I guess you'd like to see some summer suggestions. So the next blue comes into the picture.

Pozdrav,

bliži nam se ljeto pa pretpostavljam da bi voljele vidjeti i koji ljetni prijedlog. Tako u sliku dolazi i sljedeći plavac.

Look By Bipa isn't one of my favourite brands when it comes to nail polishes to be honest. They are cheap but the volume is small and the quality doesn't match my needs. And you can say that someone who's got over 50 OPIs and other price range polishes is used to quality, but Flormar polishes are one of my favourites and they're quite affordable (2 to 2-5 euros). Look By Bipa i Beach I bought only because of the colour which is really lovely but it leaves streaks and it bothers me a lot, especially on metal finish nil polishes. The coverage isn't bad though, I did my manicure with only two coats of nail polish.

Look by Bipa iskreno nije moja draža marka što se tiče lakova. Jest da su jeftini, ali em su male mililitraže em kvalitetom ne zadovoljavaju moje potrebe. I možete reći da netko tko ima preko 50 OPI lakova i ostalih skupoća u kolekciji je naviknut na kvalitetno, ali meni su primjerice Flormar lakovi jedni od najdražih, a opet cjenovno ultra pristupačni (15-20kn). Look by Bipa u nijansi Beach sam kupila samo zbog boje, koja je zaista krasna, ali ostavlja crtice što mi jako smeta, pogotovo na lakovima metalnog finisha. Prekrivanje nije bilo loše, manikuru sam napravila s 2 klasična sloja.

Do you like Look By Bipa nail polishes? How do you like this shade as a summer choice?

Volite li vi Look By Bipa lakove? Kako vam se sviđa ova nijansa za ljetni izbor?

Illy

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!